מה הם השימושים של שיחות ועידה?

מה הם השימושים של שיחות ועידה?

2022-03-10
שיחות ועידה הן מושג שמוכר לנו שנים רבות. לכן, אולי תופתעו לדעת שמדובר באחד מפתרונות התקשורת החדשניים ביותר כיום, שמציע מענה לאתגרים מהותיים בתחומי אבטחת מידע, סאונד ואפילו בתחומי ניהול וייעול תהליכים ארגוניים.
מדוע משתמשים כיום בשיחות ועידה? פגישות עבודה מרחוק הפכו לכורח מציאות, לא רק על רקע מגפת הקורונה אלא גם בשל הצפיפות בכבישים והקושי לשלב נסיעות בחיי היומיום העמוסים. לקריאה נוספת כיצד לנהל שיחות ועידה מוצלחות? לחצו פה

פרצות אבטחה בשיחות ועידה

ככל שפגישות עבודה מרחוק הפכו יותר נפוצות, התברר כי הן סובלות מפרצות אבטחה משמעותיות.
ציתות לשיחות עבודה ודליפה של מידע, יכולים לשמש גורמים שונים לריגול עסקי ואף לסחיטה ודרישת כופר. אירועים אלו פוגעים בכושר התחרות של הארגון, בנכסים המסחריים שלו ועלולים לעלות לו במחיר כספי ותדמיתי רב.

כיצד ניתן להתגבר על פרצות אלו?

על רקע זה, QCONF מציעה תשתית נוחה ובטוחה לשיחות ועידה עסקיות שאינן חשופות לפריצות סייבר.
באמצעות חיוג למספר מוסכם מראש והקשת קוד סודי, כל המוזמנים יכולים להצטרף ולשוחח בדיסקרטיות מלאה בשיחת ועידה בנייד. ממשק הניהול מציג למנהל השיחה את כמות המשתתפים וזהותם בכל רגע נתון. השיחה מלכתחילה מוגבלת למספר המוזמנים בלבד, כך שלא ניתן "להסתנן" לשיחה. למניעת הסתננות, ניתן להתקשר למוזמנים ולהכניס אותם לשיחת ועידה. ללא קוד. לקריאה על שכבות האבטחה של QCONF לחצו פה

מה לגבי בעיות תקשורת?

נוסף על סוגיית האבטחה, פגישות מרחוק נתקלות גם בבעיות תקשורת. כאשר פגישות עבודה מסתמכות על רשת האינטרנט המקומית ועל ציוד הסאונד של כל אחד מהמשתתפים, הפגישות נקטעות לסירוגין, רצופות באי הבנות, מעייפות וארוכות. בנוסף, פגישה עם כשלי תקשורת היא לא ייצוגית מצד הגורם המארגן וגם יוצרת שיבושים בהעברת מידע ומסרים.

כיצד מתגברים על בעיות התקשורת של שיחות הוועידה?

על מנת לספק מענה לבעיה, שיחות הוועידה העסקיות של QCONF מציעות סאונד באיכות מקסימלית והתקשרות שאינה תלויה ברשת האינטרנט. השיחה רציפה, הסאונד צלול, חד וברור, גם אם המשתתפים נמצאים במדינות שונות! מאחורי הפיתוח של QCONF עומדת ההבנה שכאשר האיכות הקולית טובה והשיחה רציפה ללא ניתוקים, אפשר להתרכז בתוכן השיחה ולקיים דיון ארוך ומעמיק מבלי להפנות תשומת לב לנושאים הטכניים.
ארגונים רבים גילו שלצד יתרונות האבטחה, איכות התקשורת והשמע, לשיחות ועידה יש גם יתרון ניהולי. בשונה ממפגשים פרונטליים או פגישות וידאו, לשיחות ועידה יש אופי תכליתי וענייני יותר, שמתאים מאוד לשיחות עבודה. אם חשוב לכם שהפגישה תוביל לחלוקת משימות ולקיחת אחריות, כדאי שתקיימו אותה בשיחת ועידה.

אילו פלטפורמות משמשות לשיחות ועידה?

ניתן לקיים פגישות רבות משתתפים במגוון פלטפורמות בהן פגישות זום, פגישות סקייפ, פגישות גוגל ועוד. אך האם אלו הפלטפורמות המתאימות לכם? כשמדובר בשיחות עסקיות, מומלץ לקיים אותן בפלטפורמה ייעודית לשיחות ועידה עסקיות.QCONF מציעה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום שיחות הועידה העסקיות, ומאפשרת ללקוחותיה ליהנות מכל היתרונות:
  • אבטחת מידע מקסימלית
  • שיחה רציפה באמצעות הטלפון הנייד, ללא ניתוקים וללא תלות באינטרנט, גם בשיחות לחו"ל
  • איכות סאונד מצוינת, ללא תלות באינטרנט וגם בשיחות חו"ל
  • ממשק ניהולי שמציג למארגן את כמות המשתתפים וזהותם בכל רגע נתון
  • הרשאה ניהולית להגבלה מראש של מספר המשתתפים
  • הרשאה ניהולית להסרת משתתפים מהשיחה
  • שירות הקלטת שיחות
  • מספר קבוע שניתן לשמור בטלפון הנייד ו"להיפגש" בו בכל פעם מחדש בלחיצת כפתור
לסיכום, שיחות ועידה משמשות כחלופה טכנולוגית לפגישות פרונטליות ולפגישות וידאו. פלטפורמות מתקדמות לשיחות ועידה, מציעות יתרונות בולטים בתחום אבטחת המידע ואיכות התקשורת.
בנוסף, ארגונים רבים מדווחים כי שיחות ועידה הן התצורה היעילה והתכליתית ביותר לפגישות עבודה, שהופכות לאפקטיביות יותר ומקדמות את הצוות והארגון. חברת QCONF מציעה את הפלטפורמה המתקדמת ביותר בתחום שיחות הוועידה לעסקים.

על מנת להרשם לשירות שיחות הוועידה של QCONF ולקבל שיחות ועידה חינם יש ללחוץ על הלינק . בהצלחה !
קטגוריות: פתרונות של שיחות ועידה