שירות שיחות ועידה שמפנק אתכם ואת המוזמנים שלכם!

שירות שיחות ועידה שמפנק אתכם ואת המוזמנים שלכם!

2016-11-01

מהי שיחת הועידה האולטימטיבית?

שירות שיחה יוצאת של QCONF מאפשר לכם ולמשתתפים שלכם להצטרף לשיחת ועידה בצורה פשוטה ויעילה, רק עונים לטלפון ואתם כבר חלק מהועידה! ללא קודים מסובכים לזכור וללא המתנה מיותרת עד שכולם יתחברו לשיחה. ניתן להצטרף מכל מקום ובכל זמן, אפילו אם אתם בנהיגה.

הזמינו שיחת ועידה ופנקו את המשתתפים שלכם עם שירות Dial-out. בשעה היעודה של הועידה הטלפונית, המערכת תחייג לכולם, כולל אליכם, ותצרף אתכם לועידה. רק תענו לטלפון ותצטרפו לשיחת הועידה, כל כך פשוט וקל.

שיחת ועידה ללא דאגות

שירות 'שיחה יוצאת' הופך את כל תהליך קביעת שיחת הועידה לפשוט וקל בשלושה צעדים:
1) המערכת שולחת הזמנה במייל לכל המשתתפים עם פרטי שיחת הועידה ומאפשרת עדכון יומן בזמן השיחה.
2) חצי שעה לפני שיחת הועידה כל המשתתפים מקבלים מייל תזכורת
3) הודעת תזכורות בסמס נשלחות למשתתפים מספר דקות לפני השיחה, עם לינק ישיר לועידה ללא עלות נוספת.
בלי טעיות. בלי קודים מסובכים. בלי תירוצים. מעתה כולם נוכחים.

לעסקים VIP שירות

יש לכם משתתפים מכובדים? דירקטורים/מנהלים/בכירים/משקיעים. הרי יכולות לעבור 10 דקות עד שכולם מתחברים? ובינתיים בזבזתם להם את הזמן. 10 דקות של מנהל שוות הרבה יותר מ10 שקלים. כשמחיר דקת שיחה בישראל הוא רק 1 שקל לדקה למשתתף בישראל, ובמחירים משתלמים ברחבי העולם, מעולם לא היה פשוט יותר לפנק את המשתתפים המכובדים שלכם בשיחה יוצאת, להראות להם שאתם מכירים בזה שהזמן שלהם שווה כסף ולהתחיל את הועידה ברגל ימין עם שירות VIP.

קל ונח לשימוש

באפשרותכם להשתמש בשירות שיחה יוצאת עבור כל המשתתפים שלכם בכל השיחות ואז אתם באמת מסודרים. כל מה שנשאר לכם הוא לסמן את המשתתפים בשיחה והמערכת כבר תכניס אותם, בצורה הכי מאובטחת ומהירה שיש וללא המתנה. ניתן גם להשתמש בשירות רק עבור שיחות ספציפיות או משתתפים מסוימים. כאשר אתם מזמינים משתתף לועידה סמנו עבורו שיחה יוצאת והמערכת תתקשר אליו.

איך מפעילים את השירות באופן קבוע?בחשבון שלכם תגלשו לתפריט הגדרות ותחת "שיחה יוצאת אל המשתתפים" סמנו את הצ'קבוקס "אפשר שיחה יוצאת" או בחרו מדינות ספציפיות.
השירות גם זוכר את המשתתפים משיחות קודמות כך שבפעם הבאה לא תצטרכו אפילו להכניס את הטלפונים של המשתתפים. זה נשמר בספר הטלפונים הפרטי שלכם.

להמשיך להנות מעוד הרבה פיצ'רים מעולים נוספים:

איכות הקול המדהימה ביותר שניתן להשיג בשיחות ועידה

אנחנו נדאג שאף אחד לא יפספס מילה. לא משנה כמה משתתפים בשיחה ואיפה הם נמצאים בעולם. שירות שיחות ועידה לעסקים של QCONF מציע איכות קול מדהימה המבוססת על קווי טלפון נייחים שאינם מושפעים מרוחב פס האינטרנט. שיחה בינלאומית באיכות של שיחה מקומית שניתן לסמוך עליהם, תמיד.

העולם הוא שטוח - פריסה עולמית ייחודית

שירות שיחה יוצאת זמין במעל ל70 מדינות כולל את סין, הודו, טורקיה, ברזיל, טייוואן וכמובן מערב אירופה, צפון אמריקה וישראל. ככל שיותר ויותר עסקים מתפרסים גלובלית, שיחות ועידה בינלאומיות הן המפתח להצלחה עסקית. שירות 'שיחה יוצאת' זמין גם במדינות אקזוטיות, שלא זמינות באף שירות ועידה טלפונית אחר, דוגמת פקיסטן, איראן, קולמביה, אינדונזיה ועוד.

רמות אבטחה שלא תמצאו בשום שירות אחר

כאשר אתם משתמשים בשירות שיחות ועידה של QCONF, אתם בעצם נהנים מ רמת האבטחה הכי גבוהה שיש . אתם יכולים להיות בטוחים שרק מי שאתם רוצים ייקח חלק בפגישה אונליין. כמו כן במהלך השיחה, בזמן אמת, תוכלו לראות מי הצטרף, מהיכן הוא התקשר ומה הוא עושה במהלך השיחה. תוכלו להשתיק ולנתק משתתפים. תוכלו להנות מסביבה הרמטית בשליטה מלאה שלכם. על מנת לחסום את השיחה למתקשרים לא רצויים, יש לסמן את ההגדרה "אפשר רק למוזמנים להצטרף לשיחה"

אז רק תקבעו שיחה - אנחנו נדאג לכל השאר

אנחנו כל הזמן מחדשים ומחפשים דרכים להקל על הלקוחות שלנו, הממשק החדש שלנו מאפשר לכם להזמין בקלות אנשים מכל העולם ואנחנו כבר נדאג לעדכן את היומן שלהם בתאריך ובשעה המקומית, לתזכר אותן ואף להכניס אותם לשיחה בזמן. שירות 'שיחה יוצאת' הוא הדרך האולטימטיבית להזמין לשיחת ועידה, ללא מספרים מקומיים שצריך לחפש בעולם, ללא קודים לזכור, ללא המתנה ,ללא פספוסים והכי מאובטח שיש.

הצטרפו היום לשירות שיחות ועידה לעסקים וקבלו 5 שיחות ועידה חינם
קטגוריות: נוודות דיגיטלית , שיחת ועידה