שיחת ועידה מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר

שיחת ועידה מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר

2016-07-23
אנו מודעים לחששות שלכם בנושא האבטחה והפרטיות. כחברה הפועלת בישראל, אנו מתמחים באבטחה בתחום האינטרנט והתקשורת ונדאג לספק לכם את שיחת הועידה המאובטחת ביותר.
מתוך הניסיון הרב שצברנו בתחום שיחות הועידה פיתחנו סט רחב מאוד של פייצ'רים, שאת חלקם לא תמצאו בשום מקום אחר, שיבטיחו לכם שהשיחה תישאר חשופה אך ורק לאוזניי אלו שאתם מעוניינים. באמצעות ממשק שיחה בזמן אמת אתם אלו שתשלטו בחדר באופן מלא ותזכו לבקרה מלאה בכל שיחה ושיחה.

הנה כמה מהתכונות הבולטות שלנו בתחום אבטחת שיחת הועידה:

שקיפות מלאה

בכל רגע נתון במהלך שיחה הועידה תוכלו לראות מי נוכח בחדר הישיבות המקוון שלכם, לנתק משתתפים בלתי רצויים, ו/או להשתיק את אלו שמפריעים לשיחה. תוכלו להוסיף או למחוק משתתפים, אפילו תוך כדי שיחה. שמו של כל משתתף שמצטרף או עוזב את השיחה מוצג בפניכם בממשק באופן קבוע.

רק בנוכחותכם

תוכלו להעביר את המערכת למצב המחייב את נוכחותכם בחדר כך שלא יוצר מצב שמשתתפים נכנסו לפניכם וללא ידיעתכם. המשמעות היא שהשיחה תתחיל רק כשאתם כבר על הקו ותסתיים ברגע שתנתקו את השיחה.

הצפנת שיחות הועידה

כל המידע המועבר בממשק במסגרת שיחה הועידה, כולל כמובן הקבצים והצ'ט מוגנים באמצעות SSL.

שיחה יוצאת אל המשתתף

השירות מאפשר הוספת משתתפים לחדר הועידה באמצעות שיחה יוצאת אליהם, גם תוך כדי שיחת הועידה. שיחה יוצאת אל הנמענים, למספר טלפון אותו אתם סיפקתם, היא מאוד מאובטחת ומאפשרת חיבור ישיר שמבטיח שרק בעל מספר הטלפון יוכל להצטרף.

קוד חד פעמי בכל זימון

בזימון באמצעות השירות אנחנו נייצר עבורכם קוד לשימוש בודד עבור שיחת ועידה שתאמתם. הקוד נוצר בכל פעם עבור חדר ועידה מסוים ורק המוזמנים שיקבלו אותו יורשו להצטרף לשיחת הועידה.

קודים בלתי ניתנים לזיהוי

אתם תוכלו להגדיר את אורך קוד הכניסה לחדר, עד רמה של 9 ספרות, שהופך את הקוד להרבה יותר קשה לפיצוח.

נעילת שיחה ועידה

ברגע שכל המוזמנים נכנסו לחדר הועידה, וזיהית את כולם בממשק, תוכלו לנעול את החדר ובכך למנוע הצטרפות של משתתפים נוספים.

ללא האזנות

כשאתם משתמשים בשיחת הועידה של QCONF, אתם בעצם מבצעים שיחה מחוץ למערכת הטלפונית של הארגון שלכם. עכשיו אתם בטוחים שאף אחד לא מאזין לשיחה שלכם.

אמינות תמידית עם QCONF

אנחנו ב-QCONF ממשיכים לספק לכם שיחות ועידה זולות ואמינות שנותנות לכם איכות שיחה על בסיס תשתית קווית. כעת אנו מציעים לכם תכונות חדשות שיאפשרו לכם לבצע שיחות ועידה בינלאומיות עם מקסימום אבטחה. נסו עוד היום את השירות החדש של QCONF.
הצטרפו עכשיו וקבלו 5 שיחות ראשונות ללא תשלום.
QCONF משנה את הכללים בתחום שיחות הועידה!
קטגוריות: אבטחת שיחות ועידה