זום אין : שיחות ועידה ב ZOOM , האם זוהי הפלטפורמה המתאימה לכם?

זום אין : שיחות ועידה ב ZOOM , האם זוהי הפלטפורמה המתאימה לכם?

2023-05-13
שיחות ועידה בזום הפכו לנחלת הכלל, כולם מכירים כבר, בעקבות משבר הקורונה והסגרים הרבים, הרבה תלמידים עברו ללמוד באמצעות הזום ובכל בית הוכשרו עמדות זום ללמידה מרחוק. עסקים בלית ברירה גם התחילו לנהל שיחות ועידה בזום, בוידאו.

אבל האם הפלטפורמה הזו באמת מתאימה להתנהלות עסקית?

חסרונות בולטים ב ZOOM

1. איכות השמע

כאשר מבצעים שיחת ועידה, עם שותפים עסקיים או לקוחות, מה שהכי מעניין זה איכות הסאונד. אנו רוצים לשמוע אותם בבהירות וברצף כמו בשיחת טלפון.
בנקודה הזו זום חלשים, שיחות זום הן מבוססות אינטרנט, כאשר מעבירים על גבי אותה רשת גם וידאו וגם סאונד זה זולל את רוחב הפס, כדי להמנע מניתוקים מורידים את איכות הסאונד וכך נשמעות שיחות זום ביחס לשיחת טלפון.
זה בולט במיוחד אם אחד המשתתפים נמצא במקום שאין בו קליטה טובה ,כמו ברכב, או באזור שאין בו קליטת אינטרנט טובה ואיכות הקול נגזרת מאיכות האינטרנט שלו.

2.וידאו? – זה מסיח את הדעת

כאשר אנחנו נמצאים בשיחת ועידה בוידאו, יש המון הסחות דעת שלוקחות את הקשב מנושא השיחה. המשתתפים מודאגים מאיך שהם נראים, מסתכלים על האחרים, עושים PIN ועוד פעולות שגוזלות מהריכוז בנושא המרכזי.

3.וידאו? – זה לא תמיד מתאים.

לפעמים אנחנו רוצים לתאם את שיחת הועידה כאשר אנחנו נוהגים, ולא הכי מתאים להיות בווידאו, או שבא לנו לשבת בבית בבגדים נוחים ולא הכי פוטוגניים. בא לנו לאכול, לעשות משהו תוך כדי ועידה. הוידאו מיותר ואפילו לא מאפשר.

4. אבטחה

– במהלך תקופת הקורונה פורסמו הרבה מאמרים על בעיות אבטחה בזום, וכמה קל לפרוץ את הלינקים שנשלחים בזום ולהצטרף לשיחות זום מבלי להיות מוזמנים.
אמנם רב הפרצות הישנות תוקנו, אך בגלל שזום היא כל כך נפוצה. הרצון להמשיך ולפרוץ את הלינקים ממשיך לאתגר האקרים בכל העולם ופירצות חדשות מתגלות כל הזמן.

5. מספרי גישה ברחבי העולם

על מנת להצטרף לשיחת זום דרך הטלפון יש צורך במספרי גישה, מדינות כמו הודו , סין ועוד אינן זמינות למשתתפי הועידה.



אלטרנטיבה לשיחות ועידה ב ZOOM - שימוש ב QCONF

שירות QCONF הישראלי , שיחות ועידה דרך שרות קולי ייעודי לשיחות עסקיות באיכות מעולה.

1.איכות הקול הטובה ביותר

ב QCONF תשמעו הכי טוב שאפשר, להבדיל מוואטסאפ או זום, ב QCONF השיחה מועברת על גבי קווי טלפון אמיתיים ואינה תלויה באיכות האינטרנט.
וללא דיליי. התוצאה שומעים נהדר, חד , נקי ללא הפרעות או הפסקות.

2.לדבר מכל מקום

לא צריך מחשב ,אינטרנט או מצלמה על מנת לשוחח, אפשר לשוחח בקלות מכל טלפון, אפילו מהרכב בזמן נהיגה דרך הדיבורית. יש אפשרות לקוד קבוע ואין צורך להזמין לשיחה או לשלוח לינק.

3. פשוט להתחבר

אין צורך להתקין אפליקציה, לארגן מחשב עם מצלמה טובה, ניתן להתחבר מכל מכשיר טלפון בקלות ובמהירות, פשוט להתקשר.

4.עוד יותר פשוט להתחבר בשיחה יוצאת ויותר מאובטח

שרות שיחה יוצאת היא הדרך הקלה והבטוחה ביותר להתחבר לשיחת ועידה. לא צריך לזכור או להתקין כלום, 5 דקות לפני השיחה, נשלחת הודעת סמס למשתתפים, המזכירה להם שהם עומדים לקבל שיחה שתכניס אותם ישירות לתוך הועידה. לא מחכים לאף אחד, משתתפים שלא הוזמנו לא יכולים להתחבר, אין לינק , ואין שום אפשרות להתחבר ללא אישור המנהל.

5.השירות המאובטח ביותר

כחברה ישראלית, אנחנו מבינים באבטחה. אחת המטרות המרכזיות שלנו, היא להבטיח כי שיחת הוועידה שלכם מגיעה רק לאוזניים הנכונות,יש לנו כל מיני שיטות על מנת להבטיח זאת. לקריאה נוספת על רמות האבטחה ב QCONF לחצו כאן

6.שליטה מלאה במשתתפים

בכל שיחה, בזמן אמת, באמצעות מסך שליטה ובקרה מתוחכם שמתעדכן בזמן אמת. אפשר לדעת מי נמצא, מאיזה מספר התחבר, מי מדבר בכל רגע נתון. אפשר להשתיק ולנתק כל משתתף. כמו כן יש אפשרויות אבטחה אשר מאפשרות להכנס לשיחה רק עם מספר טלפון מזוהה מוגדר מראש ועוד.

7.מספרי גישה ברחבי העולם

במידה ויש לכם משתתפים מחול, הם יוכלו להתחבר דרך מספרי גישה מקומיים ביותר מ-40 מדינות שונות כולל ארצות הברית, אנגליה, אוסטרליה, יוון, צרפת, ספרד ועוד מדינות באירופה. גם באסיה ובמרכז או דרום אמריקה, כולל הודו, יפן, ארגנטינה, ברזיל, הונג קונג, ומקסיקו יש מספר מקומי על גבי קווים נייחים איכותיים.

יש אפשרות כמו בזום להתחבר דרך האינטרנט, אבל זו האופציה הפחות איכותית ונשתמש בה כשאין ברירה. כשלמשתתף שלנו אין אפשרות להתקשר לאף מספר מקומי.

התנסות בחינם וללא התחייבות – 5 שיחות ראשונות הן חינם.


ללא התחייבות וללא צורך בכרטיס אשראי !
לחצו כאן , הרשמו וקבלו 5 שיחות ועידה חינם .



קטגוריות: שיחות ועידה לעסקים