שיחת ועידה כהלכה

שיחת ועידה כהלכה

2017-05-23
בימינו קל יותר מתמיד לתקשר עם עמיתים, לקוחות וספקים מכל רחבי העולם. שיחות ועידה, אימיילים, שיתוף קבצים ומדיה חברתית הופכים את העולם למקום קטן הרבה יותר. עברו הימים של לשבת בפקק בדרך לפגישה, של להדפיס עמודים על גבי עמודים של מצגת רק כדי לחלק בפגישה, לשלם על חדר ישיבות גדול מספיק כדי להכיל את כל המשתתפים או לצאת לנסיעת עסקים ארוכה. עכשיו, בעזרת השירות הנכון של שיחות ועידה, אפשר לשלוח הזמנות מותאמות אישית, לשתף את כל הקבצים הרלוונטיים, לשתף את המסך שלך ולבצע את הפגישה מבלי לצאת מהמשרד הנוח.

הנה כמה כלים שיעזרו לך לנהל את שיחת הוועידה הכי טוב שאפשר, מבלי להתאמץ יותר מדי.

1. להגיע מוכנים לדיון

Trello ו-Asana הם שני כלים לניהול פרוייקטים שמאפשרים ניהול משימות, חלוקת משימות לאנשים בצוות, העלאת מסמכים רלוונטיים לכל משימה, ומחיקת משימות לאחר השלמתן. שני הכלים גם מאפשרים קביעת משימות פרטיות לעצמך, כדי שתוכל לדעת כמה מהמשימה או הפרוייקט שעליו מדברים בשיחה השלמת, ותוכל לעדכן את שאר המשתתפים בפגישה.

2. להישאר ממוקדים

אנחנו חיים בעולם מהיר, ותשומת הלב שלנו נתונה למתקפה מתמדת מצד חברות ומותגים. שיחת ועידה מותירה אותנו חשופים למגוון הסחות דעת.

האפליקציה Focus Booster (בינתיים זמינה רק למחשב) מאפשרת לך לחסום אתרים ואפליקציות מסויימים, כדי שאף אחד מהחברים שלך לא יביך אותך בשיחה פרטית באחת מהרשתות החברתיות באמצע שיחת הוועידה, וכדי שתשומת הלב של אף אחד מהמשתתפים בשיחה לא תוסח מהודעה חשובה על מישהו ששוב העלה סרטון חתולים חמודדדדד לפייסבוק.

Cold Turkey היא אפליקציה נוספת לחסימת אתרים יזומה (גם היא זמינה רק למחשב). אפשר להוריד את האפליקציה החינמית, שמאפשרת לך לחסום אתרים במחשב לזמן מסויים, או לבחור באחד ממסלולי התשלום, שכוללים אפשרויות נוספות כמו: בחירת זמן מסויים בכל יום או בכל שבוע שבו האתרים נחסמים, הפסקות יזומות בחסימת האתרים הרלוונטיים והאפשרות לחסום אפליקציות.

3. להמשיך לדבר גם אחרי שהפגישה נגמרה

Yammer היא רשת חברתית לעסקים. זוהי פלטפורמה שבה אפשר לדבר בפרטיות עם המשתתפים האחרים בפרוייקט, ללא הסחות הדעת של הרשת החברתית ובנפרד מעומס האימיילים בתיבת הדואר האלקטרוני שלכם. האפליקציה זמינה אונליין, כאפלקיציה במחשב, או כאפליקציה בטלפון. אפשר לשוחח בה באופן פומבי או באופן פרטי ולשתף מסמכים. כך תוכלו להיות בטוחים שהמשימות שעליהם הסכמתם בפגישה אכן מתבצעות.

בסופו של דבר, החיים קצרים מדי מכדי לבזבז זמן, אנרגיה וכסף על פגישות שבהן נוכחים פיזית כל המשתתפים. במקום זאת, הצטרפו למהפכת שיחות הוועידה – גם החיים הפרטיים וגם חשבון הבנק שלכם יודו לכם.

זמנו שיחת ועידה היום! קבלו מאתנו 5 שיחות ועידה ראשונות חינם (אין צורך בכרטיס אשראי)
קטגוריות: שיחת ועידה