מה הבעיה הגדולה של שיחות הועידה בוידאו?  איכות האודיו!

מה הבעיה הגדולה של שיחות הועידה בוידאו? איכות האודיו!

2016-09-06
ככל שיותר חברות ישראליות עושות עסקים מחוץ לישראל, היכולת להיפגש, מבלי לצאת מהמשרד,עם משתתפים מכל העולם הפכה להיות אלמנט מרכזי בחיי העסק והצלחתו. אבל מה ההגיון לקבוע שיחת ועידה בוידאו אם במהלך השיחה הוידאו יתקע, וגם לא תוכלו לשמוע או להבין מה אומר הצד השני? חשוב לזכור כי איכות הקול היא אחד האלמנטים החשובים ביותר להצלחת שיחת הועידה. איכות נמוכה של הסאונד יכולה לגרום לאי הבנות, לפגוע בפרודוקטיביות ואפילו לפגוע בקשר עם לקוחות ושותפים.
 
מסקנה: אם אתם צריכים לקבוע שיחת ועידה, אל תתפשרו על איכות הקול של וידאו קונפרנס, חשוב שתשלבו אפשרות המציעה לכם את איכות הקול הגבוהה ביותר לצד הוידאו או בלעדיו.
 
QCONF מציע לכם את הפתרון הבינלאומי הטוב ביותר שיש. שיחות ועידה באיכות קולית גבוהה ובמחיר נמוך וידוע מראש. לא משנה עם כמה אנשים אתם מדברים או כמה זמן נמשכת השיחה.

הפרעות בסאונד משמעותם חוסר תקשורת

שירותי שיחות וידאו קונפרנס ואפליקציות שיתוף מסך, המבוססים על טכנולוגית אינטרנט (VOIP) לא תמיד יכולים לתת מענה לאיכות קול טובה ורציפה. בעיות נפוצות, שומעים רק משתתף אחד בעת דיבור סימולטני של משתתפים, גמגום של הדיבור, שקט ועוד בעיות, המוכרות לכל מי שניסה אי פעם לערוך שיחת ועידה דרך האינטרנט. אפילו כאשר רוחב הפס של האינטרנט הוא רחב אתם עלולים להיתקל באיכות סאונד נמוכה, הד שמלווה את השיחה, רעשי רקע ועוד. כל אלו פוגעים ברצף הטבעי של השיחה. וכשאתם לא בטוחים מה נאמר, העסק שלכם חשוף לסיכונים. תחשבו שאתם עוברים על מסמך משפטי ומפספסים כמה משפטים?!
 
כשאתם מנסים לשוחח עם מספר משתתפים, הנמצאים במקומות שונים על פני הגלובס, אתם רוצים שהמידע יהיה מדויק לכולם. אתם חייבים לסמוך על איכות הקול. שיחת ועידה אמורה להיות דומה כמה שיותר לפגישה פיזית. המשתתפים בשיחה צריכים להרגיש בטחון ששמעו את כל מה שנאמר בשיחה וכל דבר שהם יאמרו ישמע בצורה ברורה.
 
QCONF מציע את שירות שיחות הועידה עם איכות הקול הגבוהה ביותר. אנחנו מבטיחים פתרון מהימן, כזה שניתן לסמוך עליו, לא משנה עם כמה אנשים אתם מדברים או כמה זמן נמשכת השיחה. בכל מקום. בכל זמן.

ובנוסף ליהנות מכל היתרונות של QCONF

שירות שיחת הועידה של QCONF זמין ברחבי העולם ומתבסס על קווים נייחים עם מספרי גישה מקומיים במעל 50 מדינות, כולל רוסיה, ברזיל, סין ורוב המדינות במערב אירופה וצפון אמריקה. השירות זמין גם בטאיוואן והודו במודל של עלות קבועה לדקה.
 
אפשרויות מתקדמות נוספות הכלולות במחיר כמו הקלטת שיחה, שיתוף מסך, זימון באמצעות יומן גוגל או אאוטלוק ועוד.
לא משנה עם מי אתם רוצים לדבר וכמה רחוק הוא נמצא, עם QCONF אתם לא צריכים להתפשר על איכות הסאונד.
.

רק תקבעו את מועד השיחה – אנחנו נמשיך משם ונדאג לכל השאר

ב- QCONF אנחנו מנסים כל הזמן לחשוב על דרכים נוספות לדאוג לכך ששיחת הועידה שלכםתהיה נטולת לחצים. כמו תמיד, אתם קובעים את מועד השיחה, QCONF דואג לשלוח לכם ולשאר המשתתפים זימונים במייל וגם תזכורות בסמס מספר דקות לפני השיחה, עם לינק ישיר לחדר הועידה הכולל את כל הפרטים הנכונים כמו המספר גישה המקומי והזמן המתאים לכל משתתף ומשתתף, לא משנה איפה הוא נמצא, אנו נדע איך לחבר אותו.

רמת אבטחה גבוהה ביותר

לשירות QCONF פריסה בינלאומית רחבה, לצד רמות אבטחה, שלא תמצאו בשום שירות אחר. כחברה ישראלית אנחנו מבינים אבטחה מה היא, אנו מתמחים באבטחה ונדאג לספק לכם את שיחת הועידה הפרטית ביותר, לא נאפשר לאף אחד להאזין לכם וניתן לכם שליטה מלאה בשיחה בזמן אמת: תוכלו לצפות בכל רגע מי נמצא בשיחה, לראות מי מדבר בכל שנייה, אם יהיו רעשים, תוכלו להשתיק את המשתתפים הבעייתיים או לנתקם. קראו עוד על רמת האבטחה הגבוהה של שירות שיחות הועידה שלנו.
 
אז אם איכות הקול חשובה לכם, הגעתם למקום הנכון.QCONF הוא שירות שיחות הועידה המדויק עבורכם. אנחנו מספקים את איכות הקול הטובה ביותר לשיחות ועידה בכל העולם.
 
הזמינו עוד היום שיחת ועידה באיכות מעולה על גבי קווים נייחים, אבטחה גבוהה, בפריסה בינלאומית רחבה ובמחיר נמוך וקבוע. עד 30 משתתפים ללא הגבלת זמן.
 
הצטרפו עכשיו וקבלו 5 שיחות ראשונות חינם!
קטגוריות: שיחת ועידה