שיחות ועידה בינלאומיות – כיצד זה עובד?

שיחות ועידה בינלאומיות – כיצד זה עובד?

2022-01-11
בעבר שיחות בינלאומיות, או שיחות "עם חול" היו אירוע נדיר, כל שיחה עם אדם שנמצא בחוצלארץ הייתה אירוע מרגש ויקר ועסקים בקושי נזקקו לשיחות ועידה בינלאומיות. אבל היום, העולם הוא שטוח, עסקים ישראלים פועלים במדינות רבות. הצורך של חברות עסקיות וקהילות חברתיות לנהל שיחות מרובות משתתפים מעבר לאוקיינוס הוא ברור ומתבקש, ולא יתכן שזה יהיה יקר או/ו מסובך לעשות שיחות בינלאומיות מהנייד.
אז איך עושים שיחת ועידה בינלאומית?
שיחת ועידה נקבעת כמו כל פגישה ביומן, באמצעות משלוח זימון אשר מציין את פרטי הפגישה והמספר שאליו יש לחייג לפי הקידומת הבינלאומית וקוד סודי או לחילופין לינק בשיחות וידאו. השעה בדרך כלל מופיעה לפי אזור הזמן המקומי. ולמי ששכח או הבריז מהחטיבה, רק נזכיר שאזור זמן היא השעה המקומית. לדוגמא 12 בצהריים בניו יורק יופיע כ 19 בערב בזימון המקומי. הפרש של 7 שעות. בשעה שנקבעה כולם יצטרכו להתחבר אל שיחת הוועידה דרך הטלפון הנייד או הלפטופ. ניתן אף לשלוח תזכורת בסמס ,לגבי שיחת הוועידה, לטלפונים ניידים.

שיחות ועידה בינלאומיות קוליות .האם ניתן דרך הנייד?

השיטה האיכותית והנוחה ביותר לעשות שיחות ועידה היא באמצעות הטלפון. זה הכי פשוט, הכי נח ושומעים הכי טוב, אין צורך להיחשף, אפשר לנהוג, לעבוד על דברים אחרים, לעשות מטלות בבית או במשרד...ועוד. הדרך המסורתית לעשות את השיחה היא באמצעות ברידג' ,כלומר כל משתתף מקבל מספר מקומי לפי הקידומת הבינלאומית שלו, ואליו הוא מחייג, שם יענה לו מענה קולי אוטומטי בשפת המדינה שיבקש ממנו להכניס את הקוד הסודי, ברגע שהקוד אושר, המשתתף "יוכנס" לתוך חדר ועידה. שם יפגוש את המשתתפים האחרים, יתכן ושמו יוכרז כדי שכולם ידעו שהוא הצטרף, ואז כולם משוחחים. בשיחת ועידה קולית כל אחד מהמשתתפים בעצם יכול לדבר בנוחות מהמכשיר הנייד שלו, לנסוע ברכב או להיות עם אוזנייה. מי שיש לו שיחות עסקיות מרובות אזי הכי נח יהיה לו לנהל אותן בטלפון, לעומת שיחות ועידה בווידאו במשך יום שלם שממש יכולות לעייף.
בשיחות ועידה קוליות ניתן לזהות את המשתתף בצורה חד חד ערכית ולכן הן מאובטחות יותר משיחות וידאו, בווידאו כל מי שיש לו את הלינק יכול להיכנס לשיחה ולא נדע מי הוא עד שלא יפעיל את המצלמה ונזהה אותו. אם אנחנו לא מכירים את מי שאיתו אנו משוחחים, אין לו שום סיכוי לדעת שהוא לא מתחזה.
בשיחות ועידה קוליות ניתן לוודא את מספר הטלפון הנייד של מי שמשתתף בשיחה. ניתן להכניס לשיחה רק מספרים ספציפיים או אפילו להתקשר למשתתף ולהכניסו לשיחה, עוד לגבי אבטחה ומדוע עדיף לשוחח באמצעות הטלפון ולא בווידאו ניתן לקרוא בבלוג הקודם שלנו על אבטחה בשיחות ועידה.

כיצד עושים שיחות ועידה בינלאומיות ממכשיר נייד בווידאו?

במידה והשיחה היא שיחת ועידה בווידאו כמו בזום אז בד"כ יהיה לינק עליו ניתן ללחוץ, ואז יופיעו אוסף של אנשים ממתינים לרגע שכולם יכנסו לחדר הוועידה. שיחות ועידה בנייד או שיחות וועידה בלפטופ בד"כ ישתמשו במצלמה של המכשיר. ומי שיש לו מחשב של פעם כלומר דסקטופ יצטרך להוסיף מצלמה חיצונית על מנת להשתתף. כאשר מדובר בשיחות ועידה בינלאומיות, יתכן ויהיו שיבושים ביחס לרוחב הפס והמדינות מהן מתבצעת השיחה.

לאילו מדינות אפשר לחייג בינלאומי , האם זה בתשלום?

בהרבה שירותים מבקשים לשלם בנפרד על דקת שיחה בכל מדינה , יש לשים לב לעניין הזה מאחר ושיחת ועידה יכולה לעלות הרבה יותר ממה שחשבתם. אם אתם רוצים לעשות שיחת ועידה בינלאומית מאובטחת במחיר זול, ידוע וקבוע מראש. תוכלו להשתמש בשירות QCONF , אשר לו קווים נייחים במדינות רבות .
לצפייה ברשימת המדינות והקידומות הבינלאומיות שלהן ניתן ללחוץ פה. לדוגמא שיחות ועידה בארה"ב ,קנדה אוסטרליה ורב מדינות אירופה הן ללא עלות נוספת בכלל. וניתן לקבל מספר מקומי בכל מדינה בלי לשלם את העלויות פר דקה הנהוגים בשירותים אחרים.

האם יש הבדל בחיובים בין קידומות בינלאומיות?

בשירות QCONF יש מעל ל 50 מדינות איתן ניתן לבצע שיחות ועידה ללא עלות נוספת. מספרי גישה מקומיים לשיחת ועידה ניתן למצוא בצפון אמריקה, אירופה אוסטרליה ועוד המון מדינות. ניתן לראות את רשימת המדינות הנתמכות פה . ישנן מדינות שבהן התקשורת לחברת זרות היא יקרה יותר, מדינות פחות מודרניות כמו סין והודו הן בתשלום פר דקה.

על מנת להרשם לשירות שיחות הוועידה של QCONF ולקבל שיחות ועידה חינם יש ללחוץ על הלינק . בהצלחה !
קטגוריות: פתרונות של שיחות ועידה