לעבוד מכל מקום עם Qconf - שיחת ועידה בינלאומית

לעבוד מכל מקום עם Qconf - שיחת ועידה בינלאומית

2020-03-03

לעבוד מכל מקום עם Qconf - שיחת ועידה בינלאומית

QCONF זמין בכל רחבי העולם, עם מספרי גישה מקומיים ב-50 מדינות שונות, כולל סין, הודו, טאיוואן וטורקיה. לא משנה כמה רחוק תרצו להתקשר, כל שיחות הועידה מועברות על תשתיות קוויות בינלאומיות ולא מבוססות אינטרנט, כך שלעולם לא תצטרכו לוותר על איכות השמע המצוינת.
את פירוט פריסת המדינות הנתמכות בשירות תוכלו למצוא בלינק הזה

אם אתם עובדים עם עסקים מחוץ לישראל , QCONF הוא הבחירה הברורה מאליה עבורכם. עם מספרי גישה מקומיים ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם, QCONF מציע את הפתרון הבינלאומי הטוב ביותר באיכות קולית גבוהה, והכל במחיר ידוע וקבוע מראש

אנחנו נותנים לכם מספרי גישה מקומיים בלמעלה מ -50 מדינות

אם רוב הפעילות העסקית שלכם מבוצעות במדינה מסוימת, נוכל לספק לכם קו גישה מקומי ייעודי משלכם שימותג עם ברכה אישית מהעסק שלכם. זה כמעט כאילו אתם מנהלים משרד משלכם בחו"ל.

שירות VIP 1800 - אתם מפנקים את משתתפי הועידה שלכם בגישה לשיחות חינם

במדינות רבות, QCONF מציע מספרים לחיוג חינם (1800) במחירים נוחים. תוכלו להפעיל את החיוג חינם במדינות נבחרות בהן הוא זמין בכל עת.

שירות VIP DialOut- אתם מפנקים את משתתפי הועידה ומתקשרים אליהם

שירות VIP שיחה יוצאת - אתם מפנקים את משתתפי הועידה ומתקשרים אליהם
הם לא צריכים לזכור מספר גישה או קוד. כולם מצטרפים באותו הרגע. כאילו שהם יושבים אתכם באותו החדר ישיבות. לצפייה בשירות DialOut

אנחנו נדאג למספר הגישה המתאים ביותר לכל משתתף

באמצעות Qconf שיחת הועידה הבינלאומית קלה לתפעול. ברגע שמשתתף מגיע לחדר הועידה שלכם (מתוך לינק שנשלח בזימון או שיתוף לינק של חדר הועידה), QCONF יציג למשתתף את המספר הכי נח ומשתלם עבורו, וזאת על בסיס מיקומו, ויאפשר לו חיבור פשוט ומשתלם לשיחת הועידה. המשתתף יוכל כמובן לשנות ולבחור מספר גישה מבין עשרות המספרים שלנו. אנחנו נדאג שהמשתתפים שלכם יקבלו את מספר הגישה בהתאם למיקום ובהתאם לאיזור הזמן.

אפילו ממדינות נוספות

אנחנו משתדלים לספק את הפריסה העולמית הרחבה ביותר. ישנם מדינות שהצלחנו למצוא עבורכם מספרי גישה מקומי כדי לאפשר חיבור, אך מדובר במספרים שעלויות התקשורת בהם מתומחרות על פי דקה. אתם תוכלו להגדיר האם לאפשר גישה על בסיס המספרים האלה ותהפכו גם את המשתתפים מאותם מדינות לנדישים לשיחת הועידה שלכם.

מחיר ידוע וקבוע מכל העולם

התשתית הבינלאומית הרחבה הזאת ניתנת כחלק מהחבילה הבסיסית ביותר ובמחיר שיחה קבוע וידוע מראש. לא משנה עם כמה אנשים אתם מדברים, כמה זמן נמשכת השיחה, ואיפה הם נמצאים בעולם מחיר השיחה אינו משתנה. רק עם QONF, העלות תישאר אותה עלות אם אתם מדברים עשרים דקות או משוחחים במשך שעתיים שלמות.
הצטרפו עכשיו וקבלו 5 שיחות ראשונות ללא תשלום.
QCONF משנה את הכללים של שיחת הועידה הבינלאומית!
שיחת ועידה בינלאומית, שיחות ועידה בינלאומיות, שיחת ועידה, שיחות ועידה, חדר ועידה
קטגוריות: שיחת ועידה , שיתוף מסך