למי מיועדות שיחות ועידה קוליות מבוססות טלפון?

למי מיועדות שיחות ועידה קוליות מבוססות טלפון?

2023-01-25
שיחות ועידה קוליות לעסקים נשמעות אולי כעניין פשוט, אבל למעשה מדובר בפתרון טכנולוגי חכם, מאובטח, עם איכויות סאונד ללא תחרות. כן, שמעתם נכון, שיחות ועידה המבוססות על תשתית טלפונית, נשמעות טוב יותר משיחות וידאו, וגם מאובטחות יותר!

שיחת ועידה מאובטחת:

שירותים מתקדמים לשיחות ועידה עסקיות, מציעים לקיים מפגש בטוח בהרבה בהשוואה לאפליקציות אחרות לתקשורת מרחוק. בעזרת מנגנוני אבטחה מחמירים, ניתן לחסום כל ניסיון של גורם בלתי קרוא, להצטרף לשיחה או לצותת לה. אפשר לקרוא עוד על שיחות ועידה מאובטחות בבלוג שלנו על אבטחה בשיחות ועידה.

שיחות ועידה עם סאונד איכותי:

שיחת ועידה עסקית שמתבצעת באמצעות ספק מקצועי ומתקדם, מאפשרת שיחה ברורה ביותר, עם צליל צלול ונקי, ממש כאילו מדובר במפגש פיסי. הטכנולוגיה שבבסיס שיחות הוועידה הקוליות מאפשרת סאונד איכותי, גם אם זוהי שיחה בינלאומית והמשתתפים בשיחה נמצאים במדינות שונות בעולם.

שיחת ועידה בנייד, ללא חשש מאבטחת מידע וקשיי קליטה:

ניתן לקיים שיחת ועידה מרובת משתתפים בקלות מהנייד שלכם, מכל מקום ובכל זמן.


האם שיחות ועידה רלוונטיות עבורכם?

נתחיל בתשובה:כנראה שכן.
שיחות ועידה מיועדות לכל מי שמעוניינים לשפר את השיח והתקשורת עם עובדים, לקוחות וקולגות, ולהפוך את הפגישות ליעילות ונוחות יותר. אם אתם עובדים בארגון שמקיים פגישות פרונטליות, פגישות זום, ואפילו אם הארגון שלכם כלל אינו מקפיד על שגרת פגישות, שיחות ועידה לעסקים יכולות לקחת את עבודת הצוות שלכם צעד קדימה.

שיפור אבטחת המידע.
שיחות ועידה קוליות הן הזדמנות לשפר את אבטחת המידע. אם אתם משתמשים בתוכנות ואפליקציות לשיחות מרחוק, כמו Zoom או Teams אתם חשופים למתקפות סייבר ואפילו לפריצות פשוטות שיכולות להסתיים בנזק רב לארגון שלכם.


מתי עדיף להשתמש בשיחות ועידה קוליות על פני שיחות זום?

שיחות ועידה מבוססות קווי טלפון, הן בעלות איכות שמע טובה יותר ויאפשרו להפחית מאמץ ההקשבה, את התקלות ואת הקטיעות והניתוקים. שיחות שנשמעות טוב ושומרות על רציפות, הן הרבה פחות מעייפות.
לכן שיחות ועידה קוליות הן פתרון אידיאלי גם לפגישות מרחוק שמתקיימות תוך כדי נסיעה, הליכה, וכמעט בכל מצב אחר.
חשוב לציין שדווקא העובדה ששיחת ועידה אינה מצולמת בווידאו, היא יתרון במובנים של יעילות ונוחות. הצילום בשיחות עבודה, כמו בשיחות זום, מהווה גורם מסיח שפוגע בריכוז של המשתתפים בתוכן השיחה. בנוסף, הצילום מצריך זמן התארגנות, פינוי שטח "סטרילי" נקי מהפרעות, ודבר שמקשה על חלק מהמשתתפים וגוזל מזמנם ומתשומת הלב שלהם בשיחה.


לאילו עסקים אנחנו ממליצים על שיחות ועידה קוליות?

שיחות ועידה עסקיות יכולות להתאים כמעט לכל עסק או ארגון, אך נתרכז בכמה סוגים עיקריים:
  • עסקים שמקיימים תקשורת בנושאים מסווגים/רגישים:

    אם הפגישות שלכם עוסקות בנושאים רגישים, לא כדאי לקיים אותן באפליקציות רגילות כמו ZOOM. גורמים שונים יכולים לחדור בקלות יחסית לשיחה שלכם ולצותת לה, אונליין או בדיעבד.

    בנוסף, חשוב במקרה הזה לבחור ספק מתקדם ומקצועי של שיחות ועידה, על מנת להבטיח מנגנוני אבטחה טובים ומעודכנים לשיחות שלכם. תוכלו להיעזר בממשק הניהול שמאפשר לדעת בכל רגע נתון מי מהמשתתפים נמצא על הקו. ניתן להגביל את כמות המשתתפים עד למספר מסוים ולזהות את כולם, בעזרת קוד כניסה לשיחה ומספר הטלפון שלהם שמוצג על גבי ממשק הניהול. ניתן גם לטעון רשימה מראש של מספרי טלפון מורשים, שרק הם יכולים להיכנס לשיחה.. לקריאה נוספת על שיחת ועידה מאובטחת בשיחה יוצאת לחצו פה.
  • עסקים שמקיימים פגישות עם משתתפים ממדינות שונות:

    אם הארגון שלכם מקיים שיחות ועידה בינלאומיות , סביר להניח שאתם מכירים את השיבושים והניתוקים שמתרחשים על הקו לעתים קרובות. תופעה זו גורמת לבזבוז זמן, הארכת משך הפגישה, פגיעה ברצף הדיון וגם למבוכה ולתחושה של חובבנות מצד המארגנים. שיחות ועידה בינלאומיות עסקיות מבוססות על תשתית של קווים נייחים יבטיחו לכם קו רציף, איכותי, ללא ניתוקים וללא שיבושים.
  • עסקים שהפגישות בהם נוטות להיות ארוכות ובלתי יעילות:

    שיחות טלפון נוטות להיות הרבה יותר תכליתיות בהשוואה למפגשים פרונטליים או מפגשי זום. העובדה שהשיחה היא קולית בלבד, פוטרת את כולם מ"נימוסי שולחן" ומכל התפאורה ומאפשרת להתמקד בתוכן. בשיחות ועידה עסקיות, אנשים נוטים להיות רציניים יותר, לדבר בענייניות ולתפוס את המפגש כיותר מקצועי. מסיבה זו, גם המשימות וחלוקת התפקידים בשיחה, ייזכרו טוב יותר ויהיו מחייבות יותר.

על מנת להרשם לשירות שיחות הוועידה של QCONF ולקבל שיחות ועידה חינם יש ללחוץ על הלינק . בהצלחה !
קטגוריות: שיחות ועידה לעסקים