7 כלים לעבודה מכל מקום בעולם

7 כלים לעבודה מכל מקום בעולם

2017-09-27
יותר ויותר אנשים ברחבי העולם מבינים כי ההפרדה בין עבודה לטיולים לא חייבת להיות כל כך מוחלטת. הם מבינים כי אם הם יכולים לעבוד מבית הקפה הסמוך למקום המגורים שלהם, הם יכולים גם לקחת את המחשב והעכבר והכבל, להוסיף עליהם חבילת אינטרנט במדינה אחרת וכמה בגדים במזוודה, ולעשות את אותו דבר בדיוק מברלין או מפריז או מניו-יורק. כל עוד התקשורת עם העבודה שלהם נשמרת, והתפוקה שלהם לא יורדת, הם יכולים להיות אפילו על החוף בקופנגן בתאילנד. לאנשים האלו קוראים נוודים דיגיטלים (Digial Nomands), ויכול להיות שהם פיצחו שם משהו, בתפיסת השגרה שלהם.

אם גם אתם כאלו, נעים בין מקומות, עובדים בכל מקום שיש בו שולחן ואינטרנט, ולא כבולים למקום אחד, יש לנו בשבילכם כמה כלים שיעזרו לכם להפוך את העבודה שלכם ליעילה הרבה יותר.

יוצאים לדרך

Adioso – הדבר הראשון שאתם צריכים כדי להיות נווד דיגיטלי הוא למצוא טיסה זולה ולצאת מהבית. כולם מכירים את Google Flights, שירות חיפוש הטיסות היעיל להדהים של גוגל, שבאמת עושה עבודה טובה. אבל מעטים מכירים את Adioso, שגם מדבר אליך בשפה של בני אדם, וגם לא מכריח אותך להזין תאריך מדוייק לנסיעה. תן לי לנסוע לברלין מתי שזול, בנאדם.

Instapaper – כל הטאבים שפתוחים בדפדפן שלך ואתה מתכוון לקרוא אותם יום אחד? כל הלינקים שאתה שומר בפייסבוק אבל לא באמת קורא? כל המאמרים שמישהו שלח לך במייל אבל לא הספקת לעשות איתם כלום? שמור את כולם ב-instapaper, אפליקציה פשוטה ולא יומרנית (למחשב ולטלפון), שלוקחת את כולם ושמה אותם במקום אחד, נטול הפרעות ויזואליות ונוח לקריאה. שיהיה לך לדרך, שלא תשתעמם.

Workfrom – אם מגיעים לעיר חדשה, הדבר השני הכי חשוב, מייד אחרי לזכור לקחת איתך את המטען הנייד של הטלפון, הוא למצוא מקום לעבוד בו. זה לא תמיד פשוט, כי לא בכל בית קפה אוהבים אנשים שמזמינים קפה אחד ונתקעים אצלו כל היום. בעזרת האפליקציה החמודה WorkFrom תוכל להיעזר בחבריך הנוודים ולהבין באיזה מקומות סביבך אפשר לעבוד.

Good Budget – אם אתה רוצה להמשיך את חיי הנוודות שלך יותר מחודש, כדאי שתהיה בשליטה על ההכנסות וההוצאות שלך. ב-Good budget אתה מקצה לעצמך כסף לנושאים שונים (טיסות, לינה, בתי קפה, קניות במכולת וכו') ומכניס אותו למעטפה מדומיינת, בדיוק כמו שהסבתות שלנו היו עושות. כך אתה יכול לעקוב בקלות על מה הוצאת את הכסף, ולדעת בדיוק מתי הוא עומד להסתיים.

מתחילים לעבוד

Todoist – הדבר הכי חשוב בעבודה יעילה הוא סדר. אתה צריך לדעת מהי רשימת המשימות שלך כדי לסיים אותה וללכת לשתות בירה. Todoist היא אפליקציית To-do פשוטה מאד ויעילה מאד לשימוש שמאפשרת לך לעשות סדר בלי יותר מדי טרחה.

Buckets – אם בכל זאת אתה צריך ניהול פרוייקטים קצת יותר מורכב, שדורש לא רק אותך אלא שיתוף פעולה עם אנשים אחרים והקצאת משימות ולוחות זמנים, Buckets היא אפליקציה מינימליסטית שמאפשרת לך מעקב פשוט אחרי משימות יומיות ושבועיות שלך ושל אחרים.

QCONF – אם אתה רוצה להמשיך בעבודה שלך ללא הפרעה, חשוב מאד שתהיה לך גישה נוחה לשיחות עם כל החברות והאנשים שאתה עובד איתם. כן, יש את סקייפ ואת ווטסאפ, אבל לרוב השיחות בהם קטועות ויכולות להיות מרגיזות, טיב השירות בסקייפ לא אחיד, ובווטסאפ אי אפשר לעשות שיחות ועידה. אנחנו בQCONF מציעים שיחות ועידה במעל 70 יעדים ברחבי העולם עם איכות שיחה, שבאמת תשמעו בה, רמת אבטחה גבוהה, ממשק פשוט ונוח ומחיר נמוך וללא הפתעות.

לכל אלה מכם שכבר יצאו לדרך ואלה שממש מתחילים עוד רגע לנדוד, קבלו מאתנו 5 שיחות ועידה חינם, שתהיה לכם צידה לדרך.

שיהיה בהצלחה, תשלחו לנו גלויות.
קטגוריות: שיחת ועידה , נוודות דיגיטלית , פתרונות של שיחות ועידה